zondag 25 september 2011

herfst met de tarot


De herfst van dag tot dag is een tarotlegging waarbij je iedere dag van de herfst een tarotkaart trekt bij een vraag. Voor deze herfstleggingen heb ik speciaal een drieluikje gemaakt, waarbij de Inner Child Kaarten centraal staan. Op deze kaarten komt de natuur in al z'n facetten en seizoenen prachtig naar voren. Op de luikjes heb ik de tekens van de kleine arcana getekend: harten (bekers), staven (vlinder), zwaarden en kristallen (pentakels).
De vraag die bij vandaag hoort, is: waar kan ik niet zonder?
Ik trek de Beschermer van de Staven. Een engel kijkt naar de wereld. Hij wijst en lijkt te wenken. De vleugels van de engel zijn gemaakt van groene bladeren. Deze engel beschermt waar ik niet zonder kan: aarde, water, lucht, natuur. 

1 opmerking: